02/12/2015

El dilluns 7 de desembre, dia de baixa activitat a la URV

D'acord amb les mesures d'estalvi econòmic aprovades, el dilluns 7 de desembre a la URV únicament donen servei els CRAI's per facilitar l'estudi als alumnes, i el Registre general al Rectorat

Els CRAI’s del campus Catalunya, del campus Sescelades, de Medicina i Ciències de la Salut, de Bellissens i del campus Terres de l’Ebre estan oberts de 8 h. a 21 h, i el CRAI de la Facultat de Turisme i Geografia de 8 h. a les 15,30 h, per tal de facilitar, en aquesta època, la tasca als estudiants de la URV. L’únic CRAI que resta tancat és el de la Seu del Baix Penedès.

El Registre General de la Universitat, al Rectorat a Tarragona, està obert de 9 h. a 13,30 h.

Durant aquesta jornada cessen les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims imprescindibles. El tancament respon a la necessitat d’estalviar, tant en energia com en vigilància i serveis.

1. Miquel Salahuerta |

Felicitats per aplicar aquestes mesures d’estalvi energètic. No serveix de res tenir-ho tot obert si no hi ha gent. Gracies