19/05/2015

El Fòrum de l’Ocupació al campus Terres de l’Ebre genera vint nous contractes de treball

A aquesta 3ª edició del Fòrum, que ha tingut lloc el divendres, 15 de maig, ha augmentat el nombre de contractes laborals acordats, i s'ha produït una major oferta de llocs de treball. S'ha consolidat com a espai de trobada entre empreses del territori, estudiants i graduats i està obert a altres persones que busquen feina

Al Fòrum es van lliurar 535 currículums professionals.

El tercer Fòrum d’Ocupació del Campus Terres de l’Ebre de la URV a Tortosa, que va ocupar el recinte universitari, va tancar portes amb un balanç positiu. Així, tot i que van fer menys entrevistes i es van lliurar menys currículums que l’any passat, 485 i 535 respectivament, el cert és que es van iniciar els tràmits de vint nous contractes, cinc més que en l’edició anterior.

En aquest sentit, els organitzadors de la trobada, el campus ebrenc, la seua Càtedra d’Economia Local i Regional i l’IDECE (Institut per al desenvolupament de les comarques de l’Ebre), consideren que el Fòrum s’ha consolidat com espai de trobada entre les empreses del territori i futurs treballadors, i es mantindrà els propers anys.

Hi van participar un total de 29 empreses i institucions, cinc més que l’any passat, i també es van oferir més llocs de treball per part de les empreses participants, el que és un indicador de que hi ha un cert retrocés de la crisi, segons els organitzadors. Enguany hi hagut una menor participació d’estudiants, però s’ha compensat per una major presència de persones de fora del món universitari.

La trobada va ocupar el recinte universitari del campus.

Aquest és el tercer any que el campus Terres de l’Ebre organitza el Fòrum d’Ocupació, amb l’objectiu d’ajudar les empreses a trobar i captar alumnes recent titulats i gent formada, i d’aquesta manera evitar la fuga de talent del territori. Enguany hi van participar empreses, que tenen la seu o operen a les Terres de l’Ebre, de diversos sectors, com ara l’industrial, l’agroalimentari, el sociosanitari, el turístic, el tecnològic i el de serveis empresarials i financers.