07/06/2017

El grau d’Arquitectura de la URV està considerat el segon millor de l’Estat espanyol

Així ho indiquen els resultats de la cinquena edició de l'U-Ranking, que fan la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques

El grau d’Arquitectura que imparteix l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (ETSA) a la URV és el segon més valorat a l’Estat espanyol, segons l’U-Ranking, que elaboren la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques. Aquesta classificació també situa la URV com la tercera millor universitat, en rendiment en docència, investigació i desenvolupament tecnològic.

L’U-ranking ha tingut en compte les puntuacions obtingudes per les titulacions a partir de 25 indicadors utilitzats per al càlcul d’aquesta classificació, que han permès identificar aquelles universitats millor valorades en els diferents graus ofertats. En el cas d’Arquitectura, la URV es situa en segona posició, per darrere de la Universitat Politècnica de Catalunya.