08/02/2018

El grau de Geografia de la URV, el millor valorat de l’Estat espanyol

Ocupa la primera posició segons l'U-Ranking de la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques

La cinquena edició de l’U-Ranking posiciona el grau en Geografia i Ordenació del Territori que s’imparteix a la Facultat de Turisme i Geografia de la URV en el primer lloc juntament amb la Universidad Autónoma de Madrid i la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquest rànquing, elaborat per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques, utilitza fins a 25 indicadors com la taxa d’èxit, el nombre de professors per alumnes o el percentatge d’estudiants que participen en programes d’intercanvi. Des de la seva pàgina web, es pot accedir a un aplicatiu que permet als futurs estudiants construir el seu propi rànquing per tal d’escollir universitat.

El curs 2018-2019 s’activarà el nou grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat, dissenyat amb una marcada professionalització a partir de la incorporació d’assignatures de projectes. En aquest camp, és una oferta innovadora i única a tot l’Estat espanyol.