08/05/2018

El Port de Tarragona i la URV signen un protocol general d’actuació

El protocol general d’actuació s'emmarca en les relacions institucionals que mantenen ambdues parts des del 1993. Es va signar el dia 2 de maig a l’Autoritat Portuària de Tarragona

El Port de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili van signar el dia 2 de maig un protocol general d’actuació en el marc de les relacions institucionals que mantenen ambdues parts des del 1993. L’acte es va celebrar a l’Autoritat Portuària de Tarragona. L’objectiu del protocol és potenciar les activitats de formació de personal, la recerca científica, el desenvolupament tecnològic i l’intercanvi d’experts, entre d’altres.

La signatura del protocol va anar a càrrec de Josep Andreu, president de l’Autoritat Portuària de Tarragona (APT), i del rector de la URV, Josep Anton Ferré, davant la presència d’altres autoritats acadèmiques i del Port. D’aquest últim, Yolanda Vizcarro, secretària general i directora dels Serveis Jurídics; Manuel Manrubia, director d’Administració i Finances; Xabier Larrañaga, director de Recursos Humans, i Marta Virgili, cap de Relacions Institucionals i Presidència. Per part de la Universitat hi va assistir Miquel Àngel Bové, vicerector de Transferència i Innovació; Jordi Tous, vicerector d’Universitat i Societat, i Antoni González, delegat del rector de Relacions Institucionals.