03/10/2014

El portal de Llengües de la URV, a l’abast de tota la comunitat universitària

El portal de Llengües de la URV és a l'abast de tota la comunitat universitària, a través del web i les xarxes socials, el Facebook i el Twitter. Proporciona recursos perquè les persones puguin aprofitar al màxim les competències comunicatives.

Es pretén d’aquesta manera que tothom tingui accés a cursos, acreditacions, correccions i traduccions, recursos per a la mobilitat entrant i sortint, eines per a l’autonomia lingüística, informació sobre els usos de les llengües i la política lingüística de la URV.

El portal Llengües URV informarà sobre les novetats del món de les llengües a la universitat i a la societat general. Per això, a més de generar notícies, ha activat comptes a Facebook (/llenguesURV) i Twitter (@llenguesURV).