13/02/2017

El rector es reuneix amb el PDI i el PAS dels diferents centres

El rector Josep Anton Ferré, acompanyat d'alguns membres de l'equip de govern, manté al febrer reunions a facultats i escoles amb el personal universitari, per a presentar alguns dels darrers acords de Consell de Govern i mantenir un diàleg obert sobre la realitat actual i els reptes de futur de la URV

Després de la reunió va continuar el diàleg a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, el dia 1 de febrer.

Com en cursos anteriors, el rector convoca reunions obertes amb el personal docent i investigador (PDI) i el personal d’administració i serveis (PAS) dels diferents centres per explicar els principals acords presos en el Consell de Governm i després escoltar i dialogar sobre les preocupacions que s’exposen per part dels participants.

De la reunió a cada centre, la convocatòria no està dirigida únicament al personal de la facultat o escola en qüestió, sinó que és oberta a tot el PDI i al PAS del campus corresponent que vulgui assistir. Com en la sessió que es va dur a terme a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut el dia 1 de febrer, a aquestes trobades el rector Josep Anton Ferré, en la seva exposició, fa referència al Pressupost 2017, al canvi d’estructures administratives que està en procés i a l’estat i perspectives de la plantilla de PDI entre d’altres, en el marc d’una visió global de la URV. En aquesta reunió anva acompanyat de la vicerectora d’Avaluació de la Qualitat, Montserrat Giralt, de la delegada del Rector de Comunicació Noemí Rabassa i del gerent de la URV, Manuel Molina.

Josep Anton Ferré, durant la seva exposició a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

El dimecres, 15 de febrer la reunió s’organitza a la Facultat de Ciències Jurídiques, dijous 16 al Rectorat i divendres 17 s’han programat a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química i a la Facultat d’Enologia. Al llarg d’aquest mes, s’han fet reunions a les facultats de Turisme i Geografia, de Medicina i Ciències de la Salut, d’Economia i Empresa; a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, a les facultats d’Infermeria, de Ciències de l’Educació i Psicologia, de Lletres; a la Facultat de Química i a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria.