06/10/2016

Eleccions d’estudiants al Claustre, juntes de centre i consells de departament, els dies 2, 3 i 4 de novembre

Aquests comicis donen la possibilitat als estudiants de formar part de diferents òrgans de govern de la Universitat, per tal de participar-hi activament i que la seva veu sigui tinguda en compte. El sistema de votacions serà electrònic i el període de presentació de candidatures finalitza el 7 d'octubre. Les eleccions generals d'estudiants tenen lloc cada dos anys

Els dies 2, 3 i 4 de novembre tindran lloc les votacions al Claustre Universitari, a les juntes de centre, als consells de departament i a la comissió de coordinació del campus Terres de l’Ebre de la URV. Aquests sufragis tenen lloc cada dos anys i el reglament electoral es va modificar per tal que l’any en què no hi ha eleccions generals d’estudiants es convoquin eleccions parcials allà on hi ha vacants.

Al Claustre s’escolliran 52 representants d’estudiants, dels 202 escons que aquest òrgan té en total. A les juntes dels 12 centres de la URV se’n triaran 160, i als consells dels 23 departaments, 193. De la seva banda, a la Comissió de Coordinació del campus Terres de l’Ebre, s’han de triar 4 representants.

Hi ha alguns centres que tenen un calendari diferent. L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) convoca eleccions només per cobrir vacants -un total de 13-. I l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura ja va fer eleccions l’any passat i no té vacants per cobrir.

En aquesta cita electoral es convoquen també eleccions parcials per cobrir una vacant de PDI a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura.

Els estudiants poden veure reconeguda acadèmicament en crèdits la participació en òrgans de govern de la Universitat, així com en altres activitats estudiantils. Podeu consultar-ho a la nova Normativa acadèmica de grau i màster 2016-17.

Les eleccions es van convocar el 29 de setembre i del 30 de setembre al 7 d’octubre està obert el termini per presentar candidatures. Les votacions començaran a les 10 h. de dimecres, 2 de novembre i finalitzaran a les 13 h. de divendres, 4 de novembre.

Més informació: Eleccions 2016