30/03/2017

Els estudiants de mobilitat 2017-18 preparen la seva estada internacional

Els prop de 450 estudiants que han obtingut una plaça de mobilitat internacional pel curs que ve estan preparant ja l’admissió a la institució de destí

Information leaflet for 2017/18 mobility students

El Centre Internacional va convocar una sessió per informar als estudiants seleccionats per fer una mobilitat internacional sobre els tràmits que han de dur a terme per preparar la seva estada. Ara és el moment en què les universitats i institucions d’acollida obren les portes als estudiants de la URV per tal que facin els passos pertinents per ser-hi admesos.

Aquest any es va dur a terme una reunió presencial el dijous 30 de març a l’Aula Magna del campus Catalunya, on van assistir més d’un centenar d’estudiants. Com a novetat, aquesta sessió es va retransmetre en directe a tots els campus de la URV i es va poder seguir en línia per les persones que no podien assistir presencialment.

Reunió informativa de mobilitat 2017-18