20/12/2017

Els estudiants xinesos celebren el Nadal

Més d'un centenar de joves va participar ahir al tradicional piscolabis nadalenc, organitzat pel Centre d'Estudis Hispànics

Els estudiants, durant la celebració d'ahir a la Plaça de la Concòrdia del campus.

Per les festes de Nadal, ja fa uns quants anys que els joves xinesos que estudien a la URV en el programa formatiu de llengua espanyola, cultura i negocis, juntament amb els seus professors, participen a la celebració, organitzada pel Centre d’Estudis Hispànics. A la festa d’ahir, que va ser a l’aire lliure a la Plaça de la Concòrdia del campus Catalunya, va haver-hi estesa de felicitacions de Nadal, un photocall per recordar el moment i piscolabis tradicional, amb torrons, neules i panettones, que ells mateixos es van encarregar de comprar visitant els supermercats per conèixer com es viu el Nadal a casa nostra. En aquestes dates, els estudiants preparen els exàmens de gener i també aprofiten per viatjar per Catalunya i Espanya. La seva celebració pròpia és la de l’Any Nou Xinès, pel mes de febrer, que festegen a la URV.