23/03/2017

Empresaris i estudiants es donen cita al Fòrum de l’Ocupació Universitària

Es farà el 29 de març al campus Bellissens, el 26 d’abril a Sescelades i l’11 de maig al campus Terres de l’Ebre

Afavorir la inserció laboral dels estudiants és el principal objectiu del Fòrum d’Ocupació Universitària, un punt de trobada amb part del sector socioeconòmic de la demarcació. Enguany té lloc els dies 29 de març al campus Bellissens (Reus), el 26 d’abril al campus Sescelades (Tarragona) i l’11 de maig al campus Terres de l’Ebre de Tortosa. Aquesta fira d’empreses i entitats és d’accés lliure i està organitzada per l’Oficina d’Orientació Universitària de la URV.

Els ensenyaments amb un perfil de gestió i administració (ciències econòmiques i empresarials, ciències jurídiques i turisme) són els que desperten especial interès per a les 19 empreses que posaran el seu estand al campus Bellissens, el 29 de març de 9 a 15 h. De la seva banda, la sessió del Fòrum que tindrà lloc el 26 d’abril al campus Sescelades estarà adreçada a la major part d’ensenyaments de la URV, però amb especial incidència en les carreres cientificotècniques, que són les que s’hi imparteixen. És la sessió més multitudinària del Fòrum, que es farà en horari de matí i tarda, de 9 a 14 i de 15 a 18 h, amb la participació de 31 empreses del sector. A Tortosa, es preveu la participació d’una trentena d’empreses a la fira, que s’ubicarà al vestíbul del campus Terres de l’Ebre.

Durant aquestes jornades, alumnes i exalumnes de la URV tenen l’ocasió de rebre informació de primera mà dels responsables de recursos humans i obtenir respostes per a tots els dubtes sobre el seu futur laboral. Els estudiants poden accedir a les ofertes de treball, lliurar el seu currículum directament als tècnics de recursos humans o assessorar-se sobre els mecanismes d’accés i les proves de selecció.

A més de la fira d’empreses i entitats, també s’organitzen diverses activitats paral·leles d’orientació i formació per a la recerca de feina, així com tallers i xerrades. Al campus Bellissens de Reus, els estands estaran situats al vestíbul principal d’entrada a la Facultat d’Economia i Empresa. A Tarragona, l’espai de la fira s’ubicarà a la zona externa del bar restaurant del campus Sescelades, en zona coberta.

XIII Fòrum de l’Ocupació Universitària