13/05/2016

Es publica un catàleg digital amb un centenar de projectes d’Aprenentatge Servei

Estudiants i professors de la URV tenen a la seva disposició un catàleg de projectes digital que integra l’oferta de més de cent projectes de naturalesa social, cultural i ambiental de totes les branques de coneixement de la Universitat. S’agrupen propostes dels dos primers mercats de projectes socials i d’altres d’Aprenentatge Servei

En aquest catàleg, que es pot consultar ja en línia, estudiants i professors hi poden trobar la relació de les entitats, els projectes que presenten i una explicació de quin és el seu repte i com es planteja el treball. A més, en la fitxa de cada entitat hi ha la relació de les possibles titulacions que es poden adaptar a la proposta.

Imagen 9

Es tracta de concentrar en un únic document tota l’oferta d’Aprenentatge Servei, una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte. Els estudiants treballen sobre les necessitats reals de l’entorn i es formen no únicament com a professionals, sinó també com a ciutadans. Aquí hi trobaran els possibles projectes en els quals hi poden prendre part per fer els treballs fi de grau i fi de màster durant el curs acadèmic 2016-17.

El catàleg és obert i s’hi van incorporant noves propostes. Es pot consultar en aquest enllaç.