28/01/2020

La Facultat de Química fa dues Jornades de Portes Obertes per donar a conèixer els màsters del curs 2020-2021

Les sessions seran els dies 28 de gener i 11 de febrer

La Facultat de Química ha programat dues sessions informatives dirigides als estudiants que acaben enguany els seus estudis de grau i als que són graduats per la URV o per altres universitats i que estan interessats en cursar màsters de l’àmbit de les biociències i de la química.

Les sessions seran el dia 28 de gener a les 12 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química i el dia 11 de febrer a les 12 h a l’aula 004 de la mateixa facultat.

Les sessions seran impartides pels coordinadors del diferents màsters que ofereix la Facultat de Química, que explicaran els detalls de cada ensenyament.

Els màsters que ofereix la Facultat de Química són: