16/05/2019

L’estudiant Òscar Ramírez guanya el Premi Work Experience Essity – ETSEQ 2019

Farà les pràctiques al Departament d'enginyeria en la fabricació de màquines de paper i el Treball de Fi de Màster a l'empresa

D'esquerra a dreta, Pere Marc Franquet, responsable d’organització industrial d'Essity; Francisco Medina, vicerector d'Innovació i Transferència del Coneixement; Òscar Ramírez, estudiant premiat del Màster d'Enginyeria Química, i Josep Bonet, director de l'ETSEQ fins al 15 de maig.

Òscar Ramírez, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de la URV, ha guanyat el Premi Work Experience Essity – ETSEQ 2019, que consisteix en el pagament de la matrícula del màster i la realització de les pràctiques i el Treball de Fi de Màster a l’empresa, que desenvolupa i fabrica productes per a la higiene personal.

Més concretament, Ramírez desenvoluparà tasques al Departament d’enginyeria en la fabricació de màquines de paper i centrarà el seu Treball de Fi de Màster un un projecte d’optimització del procés productiu d’Essity.

De fet, el premi suposa per als estudiants del Màster d’Enginyeria Química una oportunitat: tots cinc estudiants que han guanyat el premi des que es convoca s’han incorporat a l’empresa després de les pràctiques. Per a Pere Marc Franquet, responsable d’organització industrial d’Essity, “és un model que té molt de valor afegit perquè és una transició del món acadèmic al professional molt adequat”.

Essity ha valorat el perfil acadèmic però també les competències transversals de l’estudiant que s’adeqüen a l’empresa: el treball en equip, la comunicació i la proactivitat com a elements claus per treballar en un entorn multidisciplinar.

El programa de premis Work Experience impulsat per l’ETSEQ junt amb diferents companyies busca la formació integral dels estudiants i la seva ocupabilitat.