29/03/2017

Estudiants d’ADE guanyen el concurs de l’anunci del Tortosa English festival

Dos músics component una cançó en anglès protagonitzen l’anunci guanyador

A la foto, els estudiants guanyadors.

Un espot publicitari de trenta segons on es veuen dos joves asseguts al costat de l’antic pont del ferrocarril de Tortosa intentant compondre una cançó en anglès ha estat el treball escollit per la Tortosa English Festival Association, per difondre aquest certamen que se celebrarà del 31 de març al 2 d’abril a Tortosa.

L’han realitzat els estudiants Kilian Caballé, David Adell i Pablo Grau que cursen tercer curs del Grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) de la Facultat d’Economia i Empresa al campus Terres de l’Ebre de la URV. La creació d’un anunci forma part de  l’assignatura Tècniques de Comunicació i Vendes que imparteix la professora Clàudia Caubet, i té per objectiu “estimular la creativitat dels estudiants amb un cas pràctic real i al mateix temps potenciar el treball en equip a l’aula”, assenyala Caubet.

Enguany s’han presentat un total de cinc treballs. “Creiem que el que ha guanyat és el que explica més amb menys elements i el que millor ha sabut vincular l’anglès amb el territori”, ha explicat el vicepresident de la Tortosa English Festival Association, Santiago Pelejà. Ara aquest anunci es difondrà a través de les xarxes socials de l’entitat i les de la universitat amb l’objectiu d’aconseguir una major participació al festival. De fet, una de les activitats programades dins el Tortosa English Festival se celebra al campus Terres de l’Ebre i consisteix en un debat en anglès per part dels estudiants.

El treball guanyador s’ha donat a conèixer en un acte a l’Aula Magna del campus en el qual  el president i fundador de la Tortosa English Festival Association, Paul O’Riordain, i el vicepresident de l’entitat, Santiago Palejà, han lliurat els certificats de participació als estudiants i el premi als guanyadors, que ha consistit en un lot de llibres en anglès i una motxilla. “Una de les directrius de la URV és potenciar l’ús de l’anglès dins les seues activitats i en aquest sentit creiem que enguany el projecte de l’anunci ha estat doblement interessant per als nostres estudiants”, apunta Caubet. “A més a més, s’enforteixen els lligams entre el campus i el teixit associatiu del territori”, afegeix Caubet.

Aquest és el quart any que des d’aquesta assignatura del grau d’ADE es proposa als estudiants crear un anunci. El primer va ser de l’empresa Decathlon, després de la Festa del Mar de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, i l’últim, l’any passat per promocionar diverses varietats d’oli d’oliva de l’empresa Soldebre SCCL.