06/04/2016

Estudiants del campus ebrenc realitzaran un anunci televisiu per a la cooperativa Soldebre

Estudiants del grau d’Administració i Direcció d'Empreses del campus Terres de l’Ebre dissenyaran un anunci televisiu per donar a conèixer les diferents varietats d’oli extra verge que produeix i comercialitza Soldebre. S'estimula així la creativitat dels alumnes, i serà el Consell Rector de la cooperativa qui triarà la proposta guanyadora

Els estudiants d'ADE es preparen per crear l'anunci de Soldebre.

Els estudiants de tercer curs del grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) del campus ebrenc que cursen l’assignatura “Tècniques de comunicació i vendes” crearan un anunci per a la televisió per divulgar les diferents varietats d’oli extra verge que produeix i comercialitza l’empresa Soldebre S.C.C.L, situada al polígon industrial La Ravaleta de Tortosa. El disseny i realització d’aquest anunci forma part de les activitats d’aquesta assignatura i l’objectiu “és el d’estimular la creativitat dels estudiants amb un cas pràctic real i al mateix temps potenciar el treball en equip entre els alumnes”, explica Clàudia Caubet, la professora que imparteix l’assignatura.

En total són 27 estudiants que s’han organitzat en nou grups. Cada grup haurà de dissenyar i filmar un anunci per donar a conèixer l’oli d’oliva extra verge Aureum, o bé els olis d’oliva extra verge varietals de farga, sevillenca, morruda i arbequina que es produeixen en aquesta cooperativa. El cap de producció de l’empresa, Joaquim Valldepérez, va tenir una primera presa de contacte amb els estudiats d’ADE el passat dimecres, com a pas previ per començar a treballar el projecte. Els anuncis han de ser entregats el 2 de maig i serà el Consell Rector de la Cooperativa qui triarà el guanyador i el farà públic el dia 11 de maig.

Aquesta activitat s’ha organitzat com un concurs i el premi és que l’anunci guanyador s’emeti per una televisió local. A més el grup que l’hagi realitzat s’emportarà també un lot d’oli d’oliva extra verge i un val de descompte per a la compra de productes a l’agrobotiga de Soldebre.