01/12/2016

Estudiants i persones grans, junts en una classe de Psicologia de la memòria

L'experiència ha ajuntat, durant dues hores, dues generacions de població molt distants en edat però que no deixen de compartir objectius comuns, la voluntat d’aprendre i mantenir-se intel·lectualment actius. La classe, dins el grau d'Infermeria, s'ha fet a la Seu Universitària del Baix Penedès

Un grup d’alumnes del Taller de l’Experiència de Bellvei del Penedès han assistit el dia 15 de novembre a una classe de Psicologia de la memòria, impartida a la Facultat d’Infermeria a la seu de Coma-ruga (el Vendrell) per la professora Yolanda Almagro.

Després de la classe, una assistent del Taller ha declarat: “Hem viscut una experiència ben maca amb un jovent que ens ha acollit molt bé, m’ha agradat molt. M’ha sorprès que entenia totes les explicacions de la professora, perquè a nosaltres, al taller, la professora Yolanda també ens explica coses de la memòria. Ens ho hem passat molt bé i quedem amb ganes de tornar”. Els alumnes universitaris han quedat sorpresos de la voluntat de la gent gran per aprendre i han reconegut la vàlua d’aquelles persones que, a una edat tan avançada, tenen inquietuds intel·lectuals.

Tallers de l’Experiència és una activitat que s’emmarca dins el programa d’activitats per a la Gent Gran que dirigeix Yolanda Almagro a diferents ajuntaments de la província de Tarragona com la Canonja, Banyeres del Penedès, la Bisbal del Penedès, entre d’altres. El programa té com a objectiu millorar el benestar i la salut psicològica i cerebral del col·lectiu més gran dels municipis.