11 desembre 2019

URV Activ@ - Diari digital de la Universitat Rovira i Virgili

Cerca avançada

Una recerca de la URV ha detectat que les principals destinacions turístiques europees no projecten els valors de marca ni la identitat a través dels tuits que fan. Els investigadors han analitzat el contingut dels perfils de Twitter oficials de promoció turística de dotze ciutats d’Europa i els han associat amb uns valors emocionals per determinar si els missatges es corresponen amb la imatge que en realitat volen vendre

El Seminari Postmemòria del franquisme: representacions contemporànies al cinema, la literatura i els mitjans de comunicació té lloc el dijous 28 de gener al campus Catalunya. Organitzat pel grup de recerca en Comunicació Asterisc, s’hi analitzen les pràctiques audiovisuals i culturals de creació i reproducció sobre el franquisme per part de generacions posteriors

Un seminari al campus Catalunya ha servit per presentar els resultats d’un projecte de recerca sobre com els mitjans de comunicació tracten els conflictes polítics i territorials a l’Estat espanyol. Aquest estudi s’ha desenvolupat al Departament d’Estudis de Comunicació (DEC) de la URV al si del grup de recerca Asterisc, ha durat tres anys i ha comptat amb una dotzena d’investigadors, d’universitats catalanes, espanyoles i europees. A la presentació hi ha intervingut Hugh O’Donnell, professor de la Glasgow Caledonian University, i s’han debatut alguns suggeriments per al tractament periodístic dels conflictes polítics, fruït del treball de l’equip d’investigació