24/05/2019

Experts internacionals parlen a la URV dels avenços en dispositius nanoelectrònics i nanosistemes

L’ETSE acull un col·loqui organitzat amb investigadors del Japó, França, la Índia i els Estats Units

Una imatge dels experts que han impartir les sessions amb part dels alumnes que han assistit de públic del col·loqui.

Per saber cap on evolucionen els dispositius nanoeletrònics i el futur de les aplicacions electrònics en temes relacionats amb la sanitat, el medi ambient o amb la llar, per exemple. Aquest és l’objectiu de les xerrades que s’han fet aquest divendres a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili. Es tracta d’un mini col·loqui organitzat pel capítol espanyol de la Societat de Dispositius Electrònics  (EDS) de Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) amb el suport del Departament d’Enginyeria Electrònica.

Ha comptat amb la participació de sis investigadors de prestigi internacional provinents de Japó, França, la Índia, i els Estats Units que han impartit xerrades sobre els recents avanços en els dispositius nanoelectrònics i nanosistemes, integració i miniaturització, beneficis per la societat i reptes pel futur.  Les conferències han estan obertes a tothom i s’han fet a la sala de graus de l’ETSE.

S’ha parlar de com la la tecnologia dels semiconductors i els dispositius electrònics ha beneficiat la societat i el món actual, a la sostenibilitat ambiental i de com  aquests avenços ofereixen oportunitats educatives, entre d’altres temes.