07/07/2016

Facilitats per pagar la matrícula del curs 2016-17

Els estudiants que es matriculin a la URV a partir d’aquest juliol es podran beneficiar de les facilitats de pagament que ofereixen la URV i l’Agència per a la Gestió dels Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). Es pot triar entre tres fórmules per abonar la matrícula: d’un sol cop, en tres terminis -dins de l’any 2016- o a través del programa de l’AGAUR que permet fraccionar el pagament en com a màxim nou quotes

La Universitat Rovira i Virgili adapta les formes i els terminis per pagar la matrícula del curs als recursos disponibles i a la legislació vigent amb la intenció de donar les màximes facilitats als estudiants. La primera opció és el pagament en un sol rebut de l’import íntegre, que es domiciliarà a partir del sisè dia de la formalització de la matrícula. Una segona opció és el pagament fraccionat que es pot demanar per imports superiors als 446 euros. Aquest tipus de pagament que facilita la Universitat es pot fer en tres terminis: el primer correspon a la totalitat de les taxes i el 40% de la l’import dels crèdits que es fa a partir del sisè dia posterior a la matrícula; el segon, del 30%, de l’import dels crèdits  l’1 de novembre, i el darrer, que serà del 30% restant, el 20 de desembre del 2016. En els terminis d’aquest tercer pagament s’ha produït un avançament en les dates respecte a anys anteriors perquè la llei no permet aplaçar-ho més enllà del final d’any.

Finalment la tercera opció correspon al conveni que la URV té amb l’Agència per a la Gestió dels Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). En aquest cas els estudiants que es matriculen a la Universitat poden optar al finançament sense interessos del 100% de l’import de la matrícula dels estudis oficials per part de l’AGAUR. L’únic cost addicional és una quota única de 24 euros en el moment de formalitzar la documentació. Aquest ajut es pot demanar per matrícules d’un import superior als 500 euros i el pagament es pot fraccionar fins a un màxim de nou mensualitats al llarg del curs.

Inici de la matrícula,  dia 13 de juliol

L’inici de la matrícula serà el proper dimecres, 13 de juliol per als estudiants admesos en primera preferència i del 26 al 27 de juliol per la resta. Els estudiants admesos en la preinscripció de setembre ho podran fer el dia 27 d’aquest mes i, els de l’octubre, el dia 11. La matrícula es podrà realitzar a  les sales d’automatrícula dels Centres, assistits per personal de la secretaria, o en determinats ensenyaments des de fora de la URV o directament des de la secretaria de centre.

Els estudiants de 2n curs en endavant s’hauran de matricular del 19 al 22, i els dies  25 i 28 de juliol, segons el calendari de matrícula. Més endavant se’ls hi comunicarà la data i hora en la qual els hi correspon matricular-se.

Per a més informació sobre preus, beques, descomptes i formes i terminis de pagament: http://www.urv.cat/gestio_academica/automatricula/