26/01/2015

Fatma Ashour, de la Universitat del Caire, ha visitat la URV

Fatma Ashour, de la Universitat del Caire, ha visitat de nou la URV el dimecres, 21 de gener. L'objectiu ha estat avançar en diferents projectes acadèmics comuns, amb l'ETSE i l'ETSEQ. Ambdues universitats ja mantenen col·laboració en els últims anys.

Fatma Ashour és directora del Departament d’Enginyeria Química de la universitat egípcia. En aquesta última visita s’ha reunit amb responsables acadèmics de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), per concretar el programa Study Abroad previst per aquest estiu; i amb responsables de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ), per concretar també el programa Study Abroad previst d’Enginyeria Química. En els dos, estudiants egipcis es desplaçaran a Tarragona.

Estudiants de la Universitat del Caire vindran a estudiar el proper curs el màster Enginyeria Ambiental i Producció Sostenible a l’ETSEQ, en la perspectiva de treballar per oferir un màster conjunt entre les dues universitats.

La responsable acadèmica egípcia s’ha reunit també amb Charo Romano, directora del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV i amb la vicerectora d’Internacionalització, Mar Gutiérrez-Colon.