10/04/2018

Els futurs estudiants poden conèixer la Universitat en una nova jornada de portes obertes

El dimecres 11 d'abril tenen l'oportunitat d'informar-se sobre els ensenyaments que s'ofereixen i visitar els espais durant la Segona Jornada de Portes Obertes

Jornada de Portes Obertes a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura el 7 de febrer de 2018.

Què ofereixen els ensenyaments de la URV per al curs 2018-19, com són els espais on aprendran els estudiants, com ho faran i quins serveis tenen al seu abast. Tot això pretén mostrar la Universitat als alumnes de secundària amb la Jornada de Portes Obertes que es fa demà dimecres 11 d’abril per segona vegada enguany, després que es fes la primera edició el passat mes de febrer. A més a més, les famílies dels futurs estudiants tindran una nova oportunitat per conèixer la URV el dia 21 d’abril.

Les visites s’han programat a les 9:30 h i a les 12 h segons la facultat perquè els futurs universitaris puguin assistir-ne a dues diferents. Així, obren les seves portes totes les facultats dels campus Catalunya i Sescelades, a Tarragona, el campus Bellissens i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus, el campus Vila-seca, el campus Terres de l’Ebre, a Tortosa, i la seu Baix Penedès, a Coma-ruga.

La Jornada de Portes Obertes permet als alumnes que ara cursen el Batxillerat tenir un contacte directe amb el professorat de la Universitat i recollir tots la informació dels 46 graus i els 7 dobles graus que s’impartiran el curs vinent, des del pla d’estudis fins a les pràctiques o les oportunitats de mobilitat i laborals. També rebran informació sobre el procés de preinscripció. A més a més, faran un recorregut per les instal·lacions, passant per les aules, els Centres de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació, els laboratoris i altres serveis. El personal de la Universitat també els explicarà els serveis que tindran al seu abast com a estudiants: a banda dels CRAI, sportsURV, Llengües URV, Borsa d’Habitatge, Ocupació URV, Servei d’Atenció Psicològica, les aules culturals (de Música, Teatre, Cinema, Art), URV Solidària o el Voluntariat, entre altres.

Els futurs estudiants podran conèixer els nous graus que la URV ha preparat per al curs 2018-19: el grau d’Història de l’Art i Arqueologia, a la Facultat de Lletres; el grau de Gestió de Turisme i Hoteleria i grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat, a la Facultat de Turisme i Geografia; el grau de Tècniques de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Mòbils (de 3 anys) a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i el grau de Tècniques de Bioprocessos Alimentaris (de 3 anys) a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ). També s’ofereixen 20 places per cursar el grau de Química en anglès, a la Facultat de Química.

Els horaris i ubicacions de la Segona Jornada de portes obertes es poden consultar aquí.