15/12/2015

Gran participació ciutadana en la caminada solidària en pro de la Marató de TV3

Centenars de persones han respost, un any més, a la caminada solidària organitzada el diumenge 13 de desembre a Tortosa pel campus Terres de l’Ebre de la URV, per recaptar fons per a la Marató de TV3

La caminada solidària va travessar la ciutat.

Enguany, aquesta cita solidària ha estat dedicada a la diabetis i l’obesitat. Segons la sotsdirectora del campus, Sara Romaguera, “des de la universitat estem molt contents i considerem que ha estat tot un èxit de participació. Al parc hi havia congregades més de 600 persones i ho valorem molt positivament des del vessant de la solidaritat. Hem de tindre present que enguany és el novè any que organitzem la caminada i no és com al principi, ara la gent s’ha de repartir entre el gran nombre d’actes que es preparen en benefici de la Marató”. Enguany, el campus ha centralitzat la recaptació únicament en la venda de globus i mocadors, en què ha recaptat més de mil euros.

Els participants a la caminada van sortir del parc Teodor González de Tortosa a dos quarts de dotze del matí, acompanyats per la música de Lo Golafre, la Colla Jove, els Gaiters, la Tuna Folk i els gegants de Tortosa. Van caminar en direcció al pavelló firal de Remolins on, en arribar, va tenir lloc la tradicional enlairada de globus i va continuar l’ambient festiu i familiar amb les actuacions del pallasso Muniatto i dels alumnes del Ballet Estudi de Tortosa.

Les actuacions no van faltar a l'acte solidari de diumenge, a Tortosa.
Les actuacions no van faltar a l’acte solidari de diumenge, a Tortosa.