04/11/2019

El grup de treball d’universitats saludables i sostenibles de la Xarxa Vives es reuneix a la URV

L'objetiu és potenciar la universitat com a entorn promotor de la salut

Membres del Grup de Treball d'Universitats Saludables i Sostenibles de la Xarxa Vives davant del rectorat de la URV.

El programa d’Universitats Saludables i Sostenibles de la Xarxa Vives té per objectiu potenciar la universitat com a entorn promotor de la salut de la comunitat universitària i de la societat. Per fer-ho, cada institució impulsa accions i estratègies internes a la vegada que coordinades amb la xarxa. Amb la finalitat d’avançar en aquest sentit, el Grup de Treball d’Universitats Saludables s’han reunit a Tarragona el 30 d’octubre.

24 membres, entre vicerectors i tècnics, de 12 universitats de la Xarxa han participat en la reunió, en la qual s’ha aprovat l’ampliació del grup de treball a l’àmbit de la sostenibilitat. A més a més, es treballa en la selecció d’indicadors compartits per avaluar l’impacte dels plans que cada universitat té en relació a la promoció de la salut i la sostenibilitat.