13/11/2019

Inaugurat el curs de les Aules de la Gent Gran a Vila-seca

Les activitats d'extensió universitària arriben a 1.700 persones grans de 24 municipis de la demarcació

Alba García Campos, alumna del Conservatori de Música de Vila-seca, ha actuat en la inauguració del curs 2019-20 de les Aules de la gent gran.

Vila-seca ha estat aquest matí l’escenari de la inauguració del curs 2019-20 de les Aules d’Extensió Universitària de la Gent Gran de la Universitat Rovira i Virgili, amb motiu dels 15 anys de l’aula d’aquest municipi. Aquest programa és una alternativa per al temps de lleure de les persones grans perquè estiguin al dia de nous coneixements en àmbits molt diversos.

464 activitats tindran lloc durant el curs a les 24 aules que hi ha a la demarcació i que arribaran als 1.700 alumnes inscrits. Les condueixen professors i professores de la URV que col·laboren amb el projecte, 198 en total.

La inauguració del curs ha comptat amb l’alcalde de Vila-seca, Pere Segura, que ha felicitat la Universitat per “cohesionar i integrar les persones” amb iniciatives com aquesta. Maria Isabel Miró, coordinadora de les Aules, ha explicat que “la societat demana que la universitat estigui oberta a tothom”. I la rectora, Maria José Figueras, ha assegurat que “l’oferta de conferències enriqueix el coneixement”.

D’esquerra a dreta, Maria Isabel Miró, coordinadora de les Aules de la Gent Gran; Maria José Figueras, rectora de la URV; Pere Segura, alcalde de Vila-seca; Manuela Moya, regidora de Cultura, Coneixement i Relacions Cíviques, i Joan Clavé, responsable de l’Aula de la Gent Gran de Vila-seca.

L’acte ha finalitzat amb l’audició musical de piano interpretada per Alba García Campos, alumna del Conservatori de Música de Vila-seca.