13/12/2019

Innovació, comercialització i efectes saludables de l’oli d’oliva verge extra

La Facultat d’Economia i Empresa ha acollit aquest dijous una jornada sobre la innovació i la comercialització de l’oli d’oliva verge extra (OOVE) organitzada dins del PECT- Nutrisalt (del programa RIS3Cat). S’ha tractat dels reptes del sector de l’OOVE i de les estratègies de lideratge comercial, per part del catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universidad de Jaén,Manuel Parras. D’altra banda, la catedràtica de Medicina de la URV, Rosa Solà, ha fet una exposició sobre els efectes saludables de l’oli extra verge. La jornada s’ha tancat amb una taula rodona amb experiències innovadores de productors locals, amb la participació de Judit March Solé, d’Olis Solé de Mont-roig del Camp; Roger Catà. de Mas Montseny, del Morell; Xavier Guilera d’Oli de l’Alba, del Perell, i Vicens Ferré de Mas Vicenç, de Cabra del Camp. La  jornada ha estat organitzada pels investigadors Miquel Àngel Bové, del Departament d’Economia i Noemí Rabassa, del Departament de Gestió d’Empreses, que lideren una de les operacions del projecte Nutrisalt, en l’ámbit de l’impuls d’una Plataforma d’innovació i promoció de l’oli d’oliva verge extra.