05/10/2017

Inscripcions obertes a Experimenta-Aula de Teatre

El dia 17 d'octubre es farà una reunió informativa al campus Catalunya

Assaig dels participants en un dels tallers d'Experimenta-Aula de Teatre.

Les inscripcions a Experimenta-Aula de Teatre són obertes per a tota la comunitat URV i a la ciutadania, que poden escollir entre tres tallers diferents en funció del que vulguin treballar: el cos, la veu o nous llenguatges escènics. El proper 17 d’octubre a les 19 h es farà una reunió informativa al campus Catalunya per donar a conèixer els tallers de l’aula.

Més concretament, en el “Laboratori 1: Cos, improvisació corporal, discurs escènic” es fa treball corporal, en el “Laboratori 2:  ​Oratòria, dicció, paraula i acció” es treballa la veu, la dicció i la vocalització a partir del text, i en el “Laboratori 3 : Teatre Contemporani​” es fa recerca de nous llenguatges escènics.

A través d’aquests tallers s’aprèn a utilitzar el llenguatge escènic per desenvolupar les capacitats de les persones que hi participen, ser creatius, controlar la veu i el cos i tenir eines per improvisar, entre d’altres. A més a més, els participants als dos primers tallers faran un espectacle sobre l’origen del teatre al festival cultural internacional Tarraco Viva.

Les inscripcions, que ja són obertes, es poden fer a través del correu electrònic experimentateatre@gmail.com i dels telèfons 686972348 i 977245056. No obstant això, el dia 17 d’octubre tindrà lloc la sessió informativa al campus Catalunya durant la qual també es faran inscripcions.

L’Aula de Teatre forma part de les activitats culturals d’extensió universitària que ofereix la URV com a servei complementari per a la comunitat universitària, i que s’obre a la ciutadania a través d’un conveni amb l’Ajuntament de Tarragona.

Més informació al web d’ExperimentA Teatre-Aula de Teatre de la URV.