01/12/2017

Ja està en marxa la campanya de Nadal de recollida de joguines i regals

La iniciativa està impulsada per l'Oficina del Voluntariat i el material recollit es distribuirà en centres d'educació especial, escoles amb pocs recursos, centres cívics i entitats que ho sol·licitin

L’Oficina del Voluntariat de la URV ha iniciat, un any més, la campanya de recollida de joguines noves o de segona mà -en bon estat- i de regals a la URV. Enguany, els punts de recollida són la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, el CRAI del campus Sescelades i la Facultat d’Economia i Empresa del campus Bellissens a Reus.

Fins al 15 de desembre es poden dipositar en aquests punts les joguines, així com material escolar, regals per a joves o gent gran i peces de roba. El material que es reculli es destinarà a centres d’educació especial, escoles amb pocs recursos, centres cívics de barris, Càritas, residències d’avis, a l’entitat Atrévete, a la Parròquia Sant Bernat Calbó de Reus i altres entitats que treballen amb joves i infants amb pocs recursos.

Per a aquesta campanya l’Oficina del Voluntariat fa una crida per aconseguir voluntaris que col·laborin en la neteja i la classificació de tot el material recollit. Per a donar suport a aquesta iniciativa es pot enviar un correu electrònic a mariaconcepcio.torres@urv.cat.

L’Associació de Mares i Pares i de la Secuita i la del Col·legi del Carme de Tarragona, així com Repsol s’han ofert com a centres de recollida, i tot el que recaptin ho portaran directament a la Facultat d’Economia i Empresa.