09/03/2017

Javier Lozano guanya el premi Work Experience ETSEQ-BASF

L’estudiant del màster d’Enginyeria Química de la URV ha rebut el diploma acreditatiu i el premi, que consisteix en l’import de la matrícula del primer curs del màster, valorat en 3.000 euros. També farà una estada de pràctiques a la planta de l’empresa BASF, on realitzarà el projecte final de màster sobre un problema industrial real

D'esquerra a dreta, Anne Berg, directora del Centre de Producció de BASF Española a Tarragona, l'estudiant Javier Lozano i el rector Josep Anton Ferré.

L’enginyer químic per la URV, Javier Lozano, ha rebut el premi Work Experience ETSEQ-BASF “Together with BASF”. L’estudiant ha recollit el guardó en un acte que ha tingut lloc dimecres 9 de març al rectorat de la URV.

Lozano tindrà l’oportunitat de realitzar el seu projecte de final de màster a BASF, a partir del proper estiu. El premi té una dotació de 3.000 euros, que rep en concepte de matrícula del màster que d’Enginyeria Química que està cursant a l’ETSEQ actualment.

A l’acte de lliurament del premi han participat el rector de la URV, Josep Anton Ferré; la directora del Centre de Producció de BASF Española a Tarragona, Anne Berg; el director de recursos humans i relacions institucionals de BASF Española, Gustavo Alonso i el director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química, Josep Bonet.

Sobre BASF

El Grup BASF compta amb aproximadament 114.000 col·laboradors que treballen en gairebé tots els sectors i països del món. La companyia s’organitza en cinc segments: productes químics, productes de rendiment, materials i solucions funcionals, solucions agrícoles i petroli i gas. En 2016, BASF va registrar unes vendes d’aproximadament 58.000 milions d’euros. Les accions de BASF cotitzen en les borses de Frankfurt (BAS), Londres (BFA) i Zuric (AN).

Programa Work Experience

Procurar una formació integral dels estudiants, atreure talent, facilitar l’ocupabilitat i acostar els estudis a l’àmbit laboral són alguns dels objectius del programa Work Experience, que l’ETSEQ va impulsar l’any 2013 i que ja ha aconseguit la complicitat de diverses companyies.

El programa potencia la relació universitat-empresa, i atorga premis econòmics al talent que permetin cobrir les despeses de matrícula del primer curs dels graus i dels diferents màsters que s’imparteixen a l’Escola. La iniciativa, adreçada als joves que vulguin cursar aquests estudis, ha tingut una acollida excel·lent entre les empreses col·laboradores, i dóna visibilitat al mètode docent que fa que l’ETSEQ tingui una de les taxes d’ocupabilitat més altes: un 85% dels estudiants troben feina el primer any.

En aquesta quarta edició, el programa Work Experience compta amb premis econòmics de fins a 3.000 euros per poder pagar les taxes de matrícula de graus. A més, ofereix vuit premis per cursar diferents màsters, els alumnes dels quals també tenen l’oportunitat de fer pràctiques a les empreses col·laboradores.

Més informació sobre el programa Work Experience, aquí.