03/07/2018

Jornada per donar consells per preparar una bona proposta Marie Curie

Investigadors i avaluadors de de diferents institucions d’Europa donen a conèixer la seva experiència i les claus per platejar un bon projecte

Casos d’èxit d’investigadors Marie Curie i experiències dels avaluadors internacionals. Aquests han estat els eixos del workshop internacional que ha organitzat aquest dimarts, 3 de juliol, la Universitat Rovira i Virgili a través de l’oficina Tarragona Regió del Coneixement amb l’objectiu de donar consells a aquells qui tinguin la intenció de presentar-se a les convocatòries Individual Fellowships del programa Marie Curie del H2020,  una bona oportunitat per captar talent internacional.

Per tal de fomentar el èxit d’aquest candidats potencials que preparen una proposta amb les institucions de recerca del territori que els poden acollir (Universitat Rovira I Virgili,  els instituts de recerca i les spin offs) es van donar consells per la redacció dels tres apartats de la proposta:  excel·lència, impacte i implementació. També es va reservar un espai per fer un taller de revisió de propostes.

En la jornada, que va inaugurar la rectora de la URV, María José Figueras, hi van participar els investigadors Marie Curie Raquel Cumeras (IISPV), Ignasi Pastó i Catherine Holden (ICIQ);  i els experts en la preparació  i avaluació de propostes  Fernando Bozoglian –com a avaluador- i Lorena Tomàs de l’ICIQ, Francisco Rubio de la companya GSK, Dario Pellizzon  de la Universitat Ca’Foscari de Venècia.