01/12/2015

La Borsa de Treball de la URV arriba als 5.000 usuaris

El nou portal de Borsa de Treball ha assolit els 5.000 usuaris registrats només en dos anys, i en aquest període ha ofert 2.639 llocs de treball als inscrits. La usuària n. 5.000, Aida Pallarès, va rebre un petit obsequi per part de l'equip d'OcupacióURV

Miquel Àngel García, de la Borsa de Treball, entrega un obsequi a Aïda Pallarès, usuària n. 5.000.

Després d’una renovació profunda fa dos anys, la Borsa de Treball de la URV ha assolit els 5.000 usuaris registrats. Aquest servei, nascut amb la creació de la universitat amb l’objectiu de facilitar la incorporació al mercat de treball dels estudiants i titulats de la URV, a finals de 2013 va fer un salt qualitatiu amb la implantació d’un nou sistema informàtic de gestió de currículums i ofertes de treball.

El nou portal de Borsa de Treball ha suposat una millora en la gestió del procés, tant per a les persones usuàries de la URV, que han augmentat considerablement, com per a les empreses i institucions que publiquen les seves ofertes. Prova d’aquest èxit és que, començant des de zero, en els dos anys que porta actiu el nou portal, s’han assolit els 5.000 usuaris registrats, s’han tramitat 1.052 ofertes de treball, 2.639 vacants o nombre total de llocs de treball de cada oferta, i s’han fet 27.699 postulacions, o vegades que cada usuari s’ha ofert per als llocs de treball publicitats.

La Borsa de Treball s’integra a OcupacióURV, l’àrea d’orientació professional i inserció laboral del Centre d’Atenció als Estudiants (CAE). A més del portal Borsa de Treball i de la pàgina web OcupacióURV, té una pàgina a Facebook  i un compte a Twitter. En aquestes xarxes socials diàriament es difonen les ofertes de treball i pràctiques, les activitats i accions de formació que s’organitzen, així com totes aquelles notícies relacionades amb l’ocupació i la recerca de feina dels estudiants i titulats universitaris. La pàgina de Facebook té un èxit important i recentment va arribar als 4.000 seguidors.

craimedicina

Quant al funcionament del portal, es tracta d’un espai virtual on interactuen autònomament l’empresa i la persona candidata. D’una banda, l’empresa publica al portal les ofertes de treball i accedeix a la informació dels candidats que s’inscriuen. D’una altra, els candidats registrats poden accedir a la informació de les ofertes publicades i registrar-se com a candidats en les ofertes desitjades. Cal destacar que, a diferència d’altres universitats, el servei de Borsa de Treball de la URV és exclusiu pels estudiants i titulats de la URV i totalment gratuït, tant pels usuaris com pels ocupadors.

Per commemorar la fita dels 5.000 usuaris Miguel Ángel García, tècnic d’inserció laboral, va fer entrega a la usuària número 5.000, Aïda Pallarès,  d’un petit obsequi en nom de tot l’equip d’OcupacióURV.