04/12/2015

La campanya “Som la Pera”, medalla de bronze dels “Imprescindibles de l’Any” de Reus

El projecte “Imprescindibles de l’Any” ha concedit el tercer premi a la campanya “Som la Pera”, que promou l’alimentació saludable i l’esport entre els adolescents europeus. Ha estat dirigida pel Centre Tecnològic de Nutrició i Salut (CTNS) de Reus, amb la participació de l’Hospital Sant Joan, de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV i de la Càtedra URV/Repsol d’Excel·lència en Comunicació. L’"Imprescindible de l’any" ha estat la Fundació Mossèn Frederic Bara i, en segon lloc, l’Associació de Donants de Sang del Baix Camp

Durant la gala de premis que es va fer aquest dissabte, 28 de novembre, al Teatre Fortuny de Reus, es van desvetllar els tres primers classificats del projecte “Imprescindibles de l’Any”. El primer classificat, que va rebre més de 5.000 vots de la ciutadania, va ser la Fundació Mossèn Frederic Bara, que s’ha convertit en l’Imprescindible de l’Any. En segon lloc es va classificar l’Associació de Donants de Sang del Baix Camp, i, el tercer lloc va ser pel projecte “Som la Pera”. El Premi Especial ‘Etiqueta Negra’ de Vermuts Miró va anar a parar a la companyia teatral “Les Artistes Locals”.

La campanya de màrqueting social “Som la Pera”, ideada i duta a terme per cinc joves reusencs amb l’objectiu de promoure hàbits i estils saludables de vida entre els adolescents de la Unió Europea, havia estat seleccionada com un dels deu “Imprescindibles de l’any” 2015 a Reus. A través d’’aquest projecte, la societat reusenca té l’oportunitat de distingir el projecte, persona, entitat o iniciativa més destacats d’entre una llista de deu candidats nominats prèviament per 150 persones i entitats representatives de diverses sensibilitats de la ciutat i el territori.

“Som la Pera” forma part del projecte EYTO (European Youth Tackling Obesity), en què han participat joves de quatre estats membres de la UE: Espanya, la Gran Bretanya, Portugal i la República Txeca. A Catalunya, el projecte ha estat dirigit pel Centre Tecnològic de Nutrició i Salut (CTNS) de Reus i ha comptat amb la participació de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus, de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV i de la Càtedra Internacional URV/Repsol d’Excel·lència en Comunicació.

Els líders de la campanya “Som la Pera” han estat cinc alumnes dels instituts Gaudí i Gabriel Ferrater de Reus que han elaborat un catàleg d’activitats i tallers saludables relacionats amb l’alimentació i l’exercici físic per treballar amb els seus companys i compartir a les xarxes socials.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

*