04/02/2019

La Facultat de Química obre les portes al públic dimecres 6 de febrer perquè els futurs estudiants coneguin l’oferta de graus

Les Jornades de Portes Obertes es repetiran el 16 de març i el 10 i 27 d’abril per facilitar l'orientació universitària

Els estudiants de segon de batxillerat han de decidir aquests propers mesos quin grau volen estudiar el curs vinent i en quina universitat. Per facilitar-los la presa de decisions, la URV celebrarà quatre jornades de portes obertes.

Les Jornades de Portes Obertes que realitza la Facultat de Química són una bona oportunitat per conèixer el centre així com el contingut dels ensenyaments que ofereix: Grau de Química, Grau de Química en anglès, Grau de Bioquímica i Biologia Molecular i el doble títol de Grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular.

El programa de la Jornada inclou una presentació sobre la Facultat de Química com a centre de referència des de fa més de 45 anys en docència, recerca i relació amb la indústria, continuarà amb l’explicació del pla d’estudis dels ensenyaments, sortides professionals, opcions de mobilitat a l’estranger, entre d’altres, per acabar amb una visita a les instal·lacions del centre i del campus (aules, laboratoris de docència, CRAI).

• Dia 6/02/19 a les 12 h a l’aula 001 de la Facultat de Química (edifici N1). Es pot fer la inscripció aquí.
  • Dia 16/03/19 a les 10 h a l’aula 001  de la Facultat de Química (edifici N1). Es pot fer la inscripció aquí.
  • Dia 10/04/19 a les 9:30 h a l’aula 001 de la Facultat de Química (edifici N1). Es pot fer la inscripció aquí.
  • Dia 27/04/19 a les 12 h a l’aula 001 de la Facultat de Química (edifici N1).  Es pot fer la inscripció aquí.

La localització de la Facultat de Química (C/ Marcel·lí Domingo, s/n, Tarragona), es pot veure aquí.