30/04/2019

La fase local de la XI Olimpíada d’Economia aplega 154 estudiants de secundària a la Facultat d’Economia i Empresa

La prova inclou els continguts de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de 2n de Batxillerat

Un moment de la fase local de l'Olimpíada d'Economia que es va fer a la Facultat d'Economia i Empresa el 2019.

La fase local de l’onzena edició de l’Olimpíada d’Economia va tenir lloc dilluns 29 d’abril a la Facultat d’Economia de la URV amb èxit de participació. 154 estudiants de secundària del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre procedents de 35 centres van posar a provar els seus coneixements adquirits en l’assignatura d’Economia de l’Empresa que es fa a 2n de Batxillerat.

Properament es coneixeran els tres primers estudiants classificats, que representaran a la Facultat d’Economia i Empresa de la URV a la fase nacional de la XI Olimpíada d’Economia, que aquest any se celebrarà a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarial de la Universidad Complutense de Madrid del 25 al 27 de juny de 2019. Els cinc primers classificats de la fase nacional passaran a la fase internacional que se celebrarà a Sant Petersburg (Rússia), del 23 de juliol a l’1 d’agost.

El primer classificat de la fase local rebrà un premi màxim de 1.500 euros, com a ajut a l’estudi si el curs 2019-20 es matricula en alguna de les titulacions oficials de grau o doble grau de la Universitat Rovira i Virgili. També es reconeixerà la tasca del professor o professora del centre de secundària amb millor qualificació mitjana per als seus tres primers estudiants.