30/06/2015

La II Setmana Internacional d’Educació Social, una oportunitat per a la internacionalització

A la Setmana varen participar estudiantat i professorat de tercer curs del Grau d’Educació Social, i va tenir lloc els dies 24 i 25 de març a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Així es va aprofitar l'oportunitat d’establir contacte amb professorat internacional de primer nivell

Els joves participants de tercer curs del grau d'Educació Social.

Les activitats principals van ser dos tallers monogràfics impartits per dues professores visitants. El primer taller, que es titulava Activate: using arts-based tools to identify and engage community resources and needs, va tenir lloc el dia 24 pel matí, amb una durada de quatre hores, a càrrec de la professora Kate Sheese de Graduate Center CUNY (City University of New York). El segon taller, sota el títol Motivational interview (MI) with youngsters and/or their parents, el dia 25, i amb una durada també de quatre hores, el va dirigir la professora Caroline Damman d’University College Odisee, de Dilbeek (Bèlgica).

Un altre dels actes destacats va ser el Coffee Chat, la segona jornada a la tarda, en el qual els estudiants van poder xerrar en un ambient informal i distès amb les professores visitants.

setminteducaciosocial1

El principal objectiu de la Setmana Internacional d’Educació Social va ser oferir l’oportunitat a l’estudiantat d’establir contacte amb professorat internacional de primer nivell, alhora que van poder explorar i aprendre temes nous relacionats amb els seus estudis, i posar a prova el seus coneixements de la llengua anglesa. L’organització va córrer a càrrec de l’equip docent del grau d’Educació Social.