28/05/2018

La primera edició del mercat solidari Mas d’en Gras, a la Facultat de Turisme i Geografia

Prop de trenta estands amb articles de segona mà es van instal·lar dissabte als voltants del centre universitari a Vila-seca, en la 1a edició del Mercat Solidari

Va haver-hi tallers per als infants, de globoflèxia i Face Painting, i el taller “Balcons verds: la biodiversitat a casa teva”. S’hi venien objectes de segona mà en bon estat com roba i artesania, perquè el lema de la iniciativa era “reutilitzar, reduir i reciclar”. Organitzat el dissabte 26 de maig amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-seca, els beneficis obtinguts seran per al Centre de Cooperació al Desenvolupament URV Solidària i per a l’Associació Voluntaris Socials per Vila-seca.

D’esquerra a dreta el vicerector d’Universitat i Societat en funcions, Jordi Tous, en representació d’URV Solidària; les representants de l’Associació Voluntaris Socials per Vilaseca, la regidora de l’Ajuntament de Vila-seca Manuela Moya, la degana de la Facultat Marta Nel·lo i Carme Múrcia, del CRAI del centre.

La nova rectora de la URV  M. José Figueras, acompanyada de la nova secretària general i responsable d’Igualtat, Laura Román, van visitar el mercat.