11/06/2018

La rectora de la URV, Maria José Figueras, ha pres possessió del càrrec

La nova responsable de la Universitat Rovira i Virgili ha pres possessió del càrrec, i ha nomenat Laura Román com a secretària general

La nova rectora Maria José Figueras amb el seu predecessor en el càrrec, Josep Anton Ferré.

Aquest matí la rectora de la URV electa el dia 15 de maig, Maria José Figueras, ha pres possessió del càrrec davant el fins ara secretari general Esteve Bosch, que ha llegit el decret de nomenament signat pel Govern de la Generalitat. Un cop ha signat en el llibre de presa de possessió, la nova responsable de la URV ha nomenat la nova secretària general, Laura Román, que també és responsable d’Igualtat. El rector sortint, Josep Anton Ferré, ha signat també en el llibre.

A l’acte també han estat acompanyats per Joan Pedrerol, president del Consell Social de la URV, de membres del nou equip de govern, de membres del govern anterior i de persones  de la comunitat universitària. En finalitzar l’acte, Maria José Figueras ha mantingut contacte amb els mitjans de comunicació, que han estat convidats a la presa de possessió. Demà dimarts 12 de juny prendran possessió la resta de l’equip de govern de la rectora, que dirigirà la URV els propers quatre anys. L’acte tindrà lloc a les 9 h. a la sala de juntes del Rectorat.