16/01/2017

La Revista URV, disponible en format paper i digital

El número 26 de la Revista URV ja és a l’abast de tothom. L’edició destaca en portada la commemoració dels 25 anys de la institució, amb actes repartits durant tot el curs. Aquesta efemèride també serveix per fer-ne balanç però, sobretot, per projectar-se cap al futur. De la publicació se n’imprimeixen 5.000 exemplars i es pot consultar, descarregar, imprimir i compartir en català, espanyol i anglès a l’enllaç http://issuu.com/revistaurv

Entre altres continguts, la publicació destaca l’entrevista a Sophia Berlin, tècnica d’acollida a la ciutat alemanya de Landau, qui explica la tasca diària d’acolliment i integració de les persones refugiades, víctimes de la guerra de Síria. Berlin va aconseguir la feina actual després d’haver cursat el màster en Migracions i Mediació Social de la URV.

A la Revista URV  també hi té un paper principal el posicionament de la Universitat, entre les 500 millors del món, segons els rànquings de Xangai i del Times Higher Education, així com la investidura com a doctor honoris causa de l’empresari Miguel A. Torres.

La publicació inclou altres temes, com els premis que atorga el Consell Social a la qualitat docent, als millors treballs de recerca de batxillerat i el Premi Maria Helena Maseras.  A més, podreu llegir-hi altres continguts sobre recerques fetes a la Universitat, com la que permetrà millorar el diagnòstic dels tumors de mama o la que demostra, per primer cop, que les nanopartícules poden traspassar membranes de forma espontània en mil·lisegons.

La revista és semestral i els 5.000 exemplars que se n’imprimeixen en paper es distribueixen entre els exalumnes dels darrers dos cursos, centres i departaments, CRAIs, institucions, entitats i empreses de la demarcació amb vinculació amb la Universitat i universitats catalanes, entre d’altres destinataris.

Aquesta publicació també es pot llegir, descarregar, imprimir i compartir des d’aquest enllaç, i els textos més destacats estan disponibles en espanyol i en anglès.