24/02/2016

La tercera edició del Mercat de Projectes Socials es farà el el 21 d’abril a l’ETSA

La URV, a través del programa Aprenentatge i Servei, i l'Àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Reus ja han fet públic que la tercera edició del Mercat de Projectes Socials es durà a terme el 21 d'abril a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura, al campus de Bellissens de Reus. L'anunci s'ha fet durant la presentació de les novetats d'aquesta edició 2016 a les entitats de la ciutat

Una imatge de la segona edició del Mercat de Projectes Socials que es va fer a Tarragona.

Divuit entitats de Reus han assistit a la presentació del Mercat de Projectes Socials, que permet a les entitats proposar projectes perquè els universitaris els desenvolupin a través de treballs de fi de grau o de màster. Les entitats interessades a col·laborar amb la Universitat poden presentar les seves propostes fins al dia 4 de març. Durant el Mercat de Projectes Socials, que es farà el proper 21 d’abril, les entitats hauran d’exposar i concretar les seves propostes davant dels alumnes i dels professors de la URV.

La reunió per informar de la tercera edició del projecte s'ha fet aquest dilluns a Reus.
La reunió per informar de la tercera edició del projecte s’ha fet aquest dilluns al Centre Cívic del Carme, a Reus.

Durant la sessió d’aquest dilluns, que s’ha realitzat al Centre Cívic del Carme de Reus, l’Associació Parkinson Comarques de Tarragona ha fet una presentació del seu projecte vinculat a la primera edició del Mercat, exposició en què també ha intervingut una alumna que va elaborar el treball i la professora que la va tutoritzar.

El Mercat de Projectes Socials és una activitat inclosa en el Programa d’Aprenentatge Servei, que compta amb el suport específic del Consell Social de la URV. Fa dos anys es va organitzar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus i l’any passat va ser l’Ajuntament de Tarragona qui va facilitar el contacte amb les entitats de la ciutat. Aquesta tercera edició tornarà a Reus, concretament a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, al campus Bellissens. L’Aprenentatge Servei és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte. Treballar sobre les necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo, fa possible la formació dels estudiants no únicament com a professionals sinó també com a ciutadans que, amb el seu nivell cultural, els seus coneixements i habilitats específiques i el seu esperit crític i humanista, siguin la base d’una societat més justa, solidària i sostenible.

Més informació: http://www.urv.cat/aprenentatgeservei/index.html