18/04/2017

La Universitat obre les seves portes als futurs estudiants

La segona Jornada de Portes Obertes de la URV, el dijous 20 d’abril, ofereix una nova oportunitat d'obtenir informació directa sobre els ensenyaments i visitar els espais universitaris

Els estudiants de secundària entren en contacte amb el món universitari.

Aules, laboratoris, Centres de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI- Biblioteca), facultats, escoles tècniques i tots els espais dels campus que conformen la Universitat Rovira i Virgili obriran les seves portes els dies 20 d’abril i 6 de maig perquè els futurs estudiants coneguin de primera mà com és estudiar a la URV. La primera Jornada es va fer el dia 5 d’abril i va comptar amb l’assistència de 617 joves de secundària.

Durant les Jornades de Portes Obertes els estudiants i les seves famílies són atesos pels responsables dels diversos ensenyaments, que donen informació sobre els plans d’estudi, les sortides professionals, les activitats adreçades als alumnes, els serveis universitaris, i aclareixen qualsevol dubte per tal de poder fer més fàcil l’elecció acadèmica dels estudiants. Després de les sessions informatives es fa un recorregut per les diferents dependències dels centres i campus.

La URV s’organitza en dotze centres ubicats a set campus: a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i El Vendrell. Els assistents a la Jornada es podran informar de primera mà de l’àmplia oferta acadèmica prevista per al curs 2017-18, podran parlar amb el professorat que l’imparteix i visitar les instal·lacions i els serveis de què disposa la URV.

Estudiants escoltant les explicacions del personal de la Facultat d’Infermeria de la URV, el dia 5 d’abril.

La URV impartirà el curs vinent un total de 48 titulacions de grau, de les quals 7 són titulacions dobles, dels àmbits de les arquitectures i enginyeries, arts i humanitats, ciències, ciències de la salut i ciències socials i jurídiques. A la Universitat es potencien els grups reduïts d’alumnes per a una docència de qualitat, i una concepció pràctica i participativa de l’aprenentatge.

A les tres Jornades de Portes Obertes programades s’organitzen sessions en horari diferent, per facilitar la visita a més d’un centre o campus. En el curs passat, van visitar la Universitat més de 3.000 persones, gairebé 2.000 estudiants de secundària i més de 1.200 familiars.

L’última Jornades de Portes Obertes, el dia 6 de maig, s’ha programat en dissabte per facilitar l’assistència de familiars i tutors.

Consulteu aquí els dies i horaris de les Jornades de Portes Obertes 2017