04/08/2016

La Universitat tanca al públic fins al dia 28 d’agost

La URV tanca tots els edificis al públic a partir de dilluns, 8 d’agost i fins al dia 28 d'agost. Resta únicament obert l'edifici N5 del campus Sescelades, on hi ha el Registre General de la Universitat durant aquest període. El dilluns 29 d'agost es reprendran els serveis

D’acord amb el Pla d’actuació econòmica i les mesures d’estalvi aprovats pel Consell de Govern de la URV, facultats, escoles i serveis romanen tancats des del dia 8 fins al 28 d’agost i reobriran el dilluns 29 d’agost en l’horari habitual.

L’única excepció és l’edifici N5, situat al carrer Marcel·lí Domingo s/n del campus Sescelades, a Tarragona. Aquest edifici està obert de les 7,30 h. del matí a les 15,30 h. i s’hi situa el Registre General de la Universitat que té un horari d’atenció al públic de 9 h. del matí a les 13, 30 h. L’edifici és el punt de referència pels serveis mínims de la Universitat durant els dies de tancament de la resta d’edificis.