07/08/2015

La Universitat tanca al públic fins al dia 30 d’agost

La Universitat Rovira i Virgili tanca tots els edificis al públic fins al dia 30 d’agost. Restarà únicament obert l’edifici N5 del campus Sescelades on hi haurà el Registre General de la Universitat durant aquest període. El dilluns, dia 31 d’agost, es reprendran tots els serveis

D’acord amb el Pla d’actuació econòmica i les mesures d’estalvi aprovats pel Consell de Govern de la URV, facultats, escoles i serveis romandran tancats des del dia 10 fins al 30 d’agost i reobriran el dilluns, 31 d’agost en l’horari habitual.

L’única excepció serà l’edifici N5, situat al carrer Marcel·lí Domingo s/n del campus Sescelades.  Aquest edifici estarà obert de les 7.30 matí a les 15.30 del migdia i és el punt de referencia pels serveis mínins de la Universitat durant els dies de tancament de la resta d’edificis. En aquest edifici s’hi situarà el Registre General de la Universitat que tindrà un horari d’atenció al públic de 9 del matí a les 13.30 del migdia.