27/01/2016

La Université Mohamed Premier d’Oujda visita la URV

El passat dimecres, 27 de gener, la URV va rebre la visita de la delegació de la Université Mohamed Premier d'Oujda, Marroc. Aquesta delegació, formada pel cap de departament junt amb dos investigadors del departament de Geologia, va mantenir també reunions amb l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social)

Delagació Université Mohamed Premier de Oujda, Marroc
Delegació de la Université Mohamed Premier d'Oujda, Marroc, durant la visita a laURV.

La llarga i productiva relació entre l’IPHES i la Université Mohamed Premier complirà 10 anys aquesta propera primavera, quan tindrà lloc un seminari per celebrar aquesta efemèride al centre marroquí. Aquesta col·laboració d’investigació ha donat fruit amb l’excavació conjunta que s’està portant a terme a Oujda (Marroc).

La delegació marroquina va ser rebuda per la vicerectora d’Internacionalització, Mar Gutiérrez-Colón i el vicerector de Política Científica i de Recerca,  Josep Manel Ricart. Tos dos reconeixen la importància d’aquesta estreta col·laboració i van ser convidats al seminari de celebració que es durà a terme aquesta propera primavera.