26/04/2016

La URV aconsegueix dues medalles al Campionat d’Espanya Universitari de Natació

Laura López ha guanyat la medalla d'argent a la prova de 50m braça i la de bronze a la de 200m braça, en els campionats que han tingut lloc a Alcorcón a Madrid el divendres 22 i el dissabte 23 d'abril. L'equip ha nedat per primera vegada en la història de la URV una prova de relleus en un campionat d’aquest nivell

Laura López, la nedadora de la URV premiada, en un dels podis que ha aconseguit aquest cap de setmana.

Laura López, estudiant de grau d’Enginyeria Química, ha aconseguit aquest cap de setmana dues medalles al Campionat d’Espanya Universitari representant la URV. La nedadora ha obtingut medalla d’argent als 50m braça amb un temps de 34.70, darrera de la nedadora olímpica Jessica Vall de la Universitat Catòlica San Antonio (UCAM); i una de bronze als 200m braça amb un crono de 2.47.63, i ha arribat també després de Jessica Vall i de Sara Vázquez de la Universitat de València.

D'esquerra a dreta, Oriol Legarre, Biel Arilla, Laura López, Judit Rosell, Sara Cabré i Gemma Zapater.
D’esquerra a dreta Oriol Legarre, Biel Arilla, Laura López, Judit Rosell, Sara Cabré i Gemma Zapater.

La resta de nedadors i nedadores que han representat la URV, entrenats per Gemma Zapater, han estat Judit Rosell de Nutrició Humana I Dietètica (50 braça, 100 braça i 200 lliures), Sara Cabré d’Administració i Direcció d’Empreses (50 i 100 lliures), Biel Arilla, estudiant de Fisioteràpia (50 i 100 esquena i 100 papallona) i Oriol Legarre del doble grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica (200 braça). Tots ells han participat en diverses proves i van nedar per primera vegada en la història de la URV una prova de relleus en un campionat d’aquest nivell. Va ser el relleu 4×100 lliures mixt, amb el resultat de 17ena posició amb un temps de 4.07.95.

La competició, que s’ha fet a Alcorcón i organitzada per la Universitat Camilo José Cela de Madrid, ha comptat amb la presència de 45 universitats de l’Estat i més de 300 esportistes d’alt nivell com els mundialistes Melani Costa, Alan Cabello, Víctor M. Martín, Antonio Arroyo i Marc Sánchez.

Més informació:

Classificacions al CEU de Natació