02/11/2016

La URV acull el III ISEP Iberia Meeting

L’esdeveniment ha reunit representants d’universitats d’Espanya i Portugal, vinculades a la xarxa ISEP d’intercanvi d’estudiants amb els Estats Units

Group photo of all the members of ISEP Iberia

La reunió, que tenia per objectiu debatre temes relacionats amb l’orientació i l’increment d’estudiants de mobilitat americans i les peculiaritats dels diferents sistemes educatius, s’ha celebrat els dies 27 i 28 d’octubre a la sala de juntes del Campus Catalunya.

La reunió ha acollit representants de les oficines de relacions internacionals de les universitats: Universidad de Vigo, Universidad de Murcia, Universidad de Almería, Universidad Pública de Navarra, Universitat de les Illes Balears, Universidad Alfonso X el Sabio, Universidad Complutense de Madrid i Universidade Lusófona, i ha estat presidida per representants del centre Internacional de la URV i pels organitzadors del programa ISEP.

La reunió ha estat molt fructífera ja que s’han posat a la taula diversos temes que afectaven a totes les universitats vinculades a aquest programa, a més de compartir bones pràctiques a traves de diversos debats i presentacions. Els participants també han pogut conèixer de primera mà el Campus Catalunya i la ciutat de Tarragona.

S’ha acordat que la propera reunió se celebri el mes d’abril de l’any 2018 a Lisboa.