24/03/2015

La URV, campiona en Bàsquet 3c3 en el Campionats de Catalunya Universitaris 2015

Les estudiants Núria Vilamajor, Ariadna Magriñà, Montsant Guerrero i Judith Rodríguez formen l'equip guanyador. El Campionat s'ha disputat el dimecres, 18 de març a l'exterior del Saló de l'Ensenyament, al recinte de Montjuic a Barcelona

Aquest campionat es va disputar al llarg del matí. Es va arribar a la semifinal amb l’equip de la UPF, les noies de la URV van guanyar i a la final es van enfrontar a la URL. Va ser molt disputada i va costar endur-se el partit, que anava molt igualat i van haver tres pròrrogues. Però el marcador seguia amb empat. A una quarta pròrroga amb cistella d’or (el primer equip que fes cistella guanyava el partit), les estudiants de la URV van endur-se el campionat.

A l’espera de la convocatòria del Campionat d’Espanya Universitari, encara sense seu ni data, l’equip de la URV ja té la plaça assegurada.