18/01/2017

La URV coordina un projecte europeu d’internacionalització del PAS

El Centre Internacional de la URV coordina un projecte europeu, de tres anys de durada, per fomentar la internacionalització del personal d'administració i serveis de les institucions participants. Els dies 16 i 17 de gener es van reunir al Rectorat i al campus Catalunya, respectivament, representants de la Universitat i de la resta de socis involucrats en el projecte, en una primera trobada per assentar les bases i començar a treballar

Els participants del projecte es van reunir per primer cop el 16 de gener al Rectorat de la URV.

SUCTI (Systemic University Change for Internationalization) és un projecte europeu atorgat dins de la convocatòria Erasmus + KA203 Strategic Partnerships, que ha comptat amb el suport del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE). El projecte, de tres anys de durada, està finançat per la Comissió Europea i coordinat pel Centre Internacional de la URV, amb socis a Portugal, Itàlia, Holanda, Alemanya, Polònia, República Txeca i Espanya.

El Centre Internacional organitza, des de l’any 2011, cursos de formació sobre internacionalització per al personal de la Universitat. En vista dels bons resultats d’aquests cursos, la Universitat ha exportat aquesta iniciativa a altres institucions, tant d’Espanya com d’altres països, i l’ha fet extensiva a la Xarxa d’Universitats Europees SGroup -associat del projecte SUCTI-, de la què la URV n’és membre.

Algunes de les accions previstes en el marc d’aquest projecte són la creació d’un curs de formació per a formadors, la realització de seminaris oberts a les regions de cada universitat participant, l’elaboració d’un informe sobre la internacionalització del PAS o la creació d’una xarxa de formadors.

SUCTI Project