11/11/2018

La URV dona a conèixer la seva oferta formativa als Emirats Àrabs Units

La URV ha estat present a la fira NAJAH Abu Dhabi per informar sobre el grau de Química en anglès i de l’oferta de màsters i programes de doctorat

La URV ha donat a conèixer el grau de Química en anglès i l'oferta formativa de màsters i doctorat a la Fira NAJAH Abu Dhabi.

A la fira NAJAH Abu Dhabi, que ha tingut lloc a l’Abu Dhabi National Exhibiton Centre (ADNEC) a la capital dels Emirats Àrabs Units, hi han participat 162 institucions d’educació superior tant locals com internacionals, provinents de més de 20 països. Aquesta fira està adreçada a futurs estudiants que volen iniciar estudis universitaris de grau. La URV ha participat a la fira per segon any consecutiu, en aquesta ocasió conjuntament amb el pavelló d’Espanya “Study in Spain”, organitzat pel Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE).

Durant els dies 31 d’octubre, 1 i 2 de novembre, Mar Reguero, professora del Departament de Química Física i Inorgànica de la Facultat de Química, i Alba Medina, tècnica de Captació de l’Oficina d’Atenció al Màster (OAM), han donat a conèixer l’oferta acadèmica general de la URV i, específicament, el grau de Química en llengua anglesa. Amb la posada en marxa al curs 2017-18 d’aquest últim, la Facultat de Química va identificar els Emirats Àrabs Units com un dels països possibles destinataris d’aquest programa. El grau de Química de la URV ha estat reconegut amb el segell d’acreditació d’excel·lent per part de l’agència AQU i respon a la creixent demanda de professionals de Química amb un alt nivell d’anglès.

L’accés a aquest grau pel curs 2019-20 es podrà formalitzar a través de la preinscripció universitària de la Generalitat, independentment del grau de Química que s’imparteix en català i castellà. La Facultat de Química treballa també perquè s’incorporin estudiants provinents d’altres països.

La delegació de la URV ha completat la visita als Emirats Àrabs amb dues visites a escoles internacionals a Dubai i entrevistes amb tutors, professors i alumnes; així com amb agències pròpies del país que promouen la mobilitat dels graduats i la seva formació a l’estranger. Aquestes visites han estat organitzades per l’ICEX (Instituto Español de Comercio Exterior), a través de la seva Oficina Econòmica i Comercial a Dubai.