02/03/2020

La URV dona la benvinguda als estudiants internacionals del segon quadrimestre

Més de 150 estudiants han arribat a la Universitat el segon quadrimestre d’aquest curs a través dels programes de mobilitat

Estudiants gaudint del taller de tast de vins.

Una cinquantena d’estudiants internacionals van participar en la segona benvinguda que la URV els va organitzar al campus Catalunya el 28 de febrer. Són part dels estudiants procedents d’altres països que aquest segon quadrimestre del curs 2019-20 fan una estada a la URV (166 nois i noies a través de programes de mobilitat) o que inicien els seus estudis de doctorat.

L’acte, organitzat conjuntament pel Centre Internacional i el Servei Lingüístic de la URV, va començar a l’Aula Magna, on el vicerector d’Internacionalització, John Style; la cap del Centre Internacional, Marina Casals, i el coordinador del Servei Lingüístic, John Bates,  els van donar la benvinguda a la URV i van posar en valor l’estada de mobilitat com una oportunitat única d’aprenentatge vital.

Diversos estudiants practicant el ball de gitanes després de l’explicació.

L’activitat va continuar amb tres tallers: ball de gitanes (impartit per l’Esbart Dansaire de Tarragona), concurs de cultura catalana i tast de vins. En acabat, els assistents van gaudir d’un berenar a la plaça de la Concòrdia del campus.