30/10/2017

La URV i el Club Associació Vaixell promouen la 4a Cursa Solidària

Hi ha un bon ritme d'inscripcions a la Cursa, que es farà el diumenge 12 de novembre

Miriam Gonçalves, voluntària del Club Vaixell que va venir per delegació de la presidenta Josepa Martin, i Jordi Tous, Vicerector d’Universitat i Societat, es van entrevistar la setmana passada per comprovar la marxa de la preparació de la 4a Cursa Solidària, que es farà el diumenge 12 de novembre. La Comissió URV Solidària va decidir que la quantitat recaptada en l’edició d’enguany de la cursa es destinaran a l’Associació Club Vaixell amb motiu de la celebració dels seus 50 anys treballant amb la diversitat funcional. Moltes persones ja s’han apuntat per participar en la cursa, i les inscripcions continuen obertes. Es necessiten voluntaris per col·laborar-hi, de dins o de fora de la Universitat. Cal posar-se en contacte amb urvsol.bec@urv.cat.